maandag 8 september 2014

Start

Overstap is een blog over mijn verandering naar een nieuwe werksituatie.
De naam ontstond toen ik tijdens een treinreis naar Amsterdam moest overstappen in Haarlem.

Bijna 25 jaar ben ik werkzaam als leraar aan een mode- en textielopleiding in het Middelbaar Beroeps Onderwijs. Het is tijd geworden om een zoektocht te beginnen naar een nieuwe richting in mijn werk en leven. Tijdens die reis blijf ik de docent die het vak modevorming geeft en daarnaast onder andere als taak heeft stagiaires te begeleiden.

Dit blog is te lezen als een reisverslag naar een nu nog onbekende bestemming. Voor mij is het nog niet helder welke richting ik wil inslaan. Door dit blog bij te houden, hoop ik daar duidelijkheid in te krijgen en de juiste stappen te zetten.


Het blog zal met grote regelmaat gevuld worden met foto's, teksten, vragen, verklaringen en informatie. Een link is te vinden via LinkedIn. Ik zit vol energie en ideeën om de reis naar de overstap te starten. Vanaf nu is die daadwerkelijk begonnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

20. Musea en mbo’ers

  Toen ik nog les gaf op de modeafdeling van het ROC van Twente vond ik het altijd belangrijk om met leerlingen naar musea te gaan. Natu...